Reduce costurile de tipărire a meniului

Cu ajutorul meniului contactless veți fi scutit de problema tipăririi meniurilor la fiecare modificare de preț sau deteriorare a acestora.

Crește încasările

Imaginile preparatelor ajută la creșterea vânzărilor, impactul vizual fiind un factor decisiv în alegerea produselor.

Fără Aplicații instalate

Nu necesită instalarea unei aplicații pe telefonul mobil. Majoritatea telefoanelor mobile permit citirea QR Code-urilor prin scanarea din camera foto.

modificĂri instante în meniul digital

Nu va mai fi nevoie să modifici cu pastă corectoare meniurile, până la reprintarea acestora. Modificarile produselor se transmit instant.

igienă sporită

Clienții nu vor mai fi nevoiți să atingă de fiecare dată meniurile. Cu o simplă scanare a codului QR, aceștia vor putea vedea meniul direct pe telefon.

Timp de comandă scazut

Cu ajutorul instrucțiunilor de pe sticker, clienții vor avea meniul imediat pe telefon. Astfel, ospătarii vor prelua mai rapid comanda.

coș de cumpărături

Clienții au posiblitatea de a își adăuga produsele în propriul coș de cumpărături pentru a ține evidența costurilor sau pentru a ține minte nota, atunci când ospătarul vine să o ridice.

Multilanguage

Nu încercăm să creăm bariere lingvistice între tine și clienții tăi. Astfel ai posibilitatea de a suporta oricâte limbi îți dorești pentru restaurantul tău.

Cum funcționează meniul digital

1. Clientul vede codul QR pe masă și îl scanează cu telefonul mobil

pachetul advanced

2. Telefonul solicită permisiunea de a deschide meniul în browser

permisiuni qr code

3. Meniul se deschide în browser

DEMO

Client

Pentru a accesa meniul digital Customenu în calitate de client va punem la dispoziție un restaurant simulativ Demo.

Puteți deschide meniul prin click pe linkul https://app.customenu.ro/demo sau puteți scana codul QR:

demo restaurant

Admin

Îți punem la dispoziție panoul de administrare pentru restaurantul Demo.

Link https://admin.customenu.ro/login

Email: demo@customenu.ro

Parola: demo

Notă: Pentru acest cont este dezactivată funcția de a schimba emailul sau parola. Rețineți faptul că acest cont poate fi utilizat de mai multe persoane simultan, astfel datele dumneavoastră pot fi alterate.

Întrebări frecvente

Am creat secțiunea de administrare special pentru dumneavoastră. În cazul în care doriți ca noi să vă administrăm contul, o putem face contra cost, în funcție de numarul de produse pe care le aveți.

Prețul este de doar 30 lei pe lună. Plata se poate face lunar sau în funcție de preferințele dumneavoastră. Se oferă factură.

Pentru PACHETUL ADVANCED vă punem la dispoziție 30 zile, în care puteți testa serviciul COMPLET GRATUIT, fără taxe ascunse.

Din dorința de a oferi o soluție completă pentru toate marimile de restaurante, cafenele, baruri sau puburi am dezvoltat 3 pachete:

1. Basic
2. Advanced
3. Premium

Solicită acum pachetul tău favorit

    Ne puteți contacta prin email contact@cmevo.com sau telefonic +4072 7900500 (Whatsapp disponibil).