Categorii
Informații

Meniul Digital crește vânzările

Pur și simplu nu poți contrazice faptul că tehnologia schimbă imaginea restaurantului. De la mașina de spălat vase din bucătărie până la sistemul POS de încasat, tehnologia deține supremația! Meniul restaurantului s-a transformat și el. Meniurile tradiționale, cele în format fizic, tipărite sunt înlocuite rapid cu cele digitale.
Meniul digital al restaurantului oferă acces mai larg clienților și poate fi personalizat cu ușurință. De asemenea, reprezintă un serviciu eficient pentru clienți.


Mai multe restaurante încep acum să se bucure de beneficiile meniurilor inteligente pentru restaurante. Meniurile digitale constituie un avantaj în fața meniului tradițional nu doar pentru unul, ci datorită numeroaselor beneficii pe care le oferă! În primul rand acestea sunt personalizabile și, de asemenea, ajută la creșterea vânzărilor.
Meniurile inteligente pot fi clasificate în trei tipuri:
• Meniul digital afișat pe un panou – Clienții pot vizualiza produsele meniului și pot plasa comanda către un casier sau un server.
• Meniul digital pe tabletă – Clienților le sunt afișate preparatele și pot comanda prin intermediul tabletei.
• Meniul digital prin Codul QR – Clienții pot scana codul QR pentru a deschide meniul digital direct pe telefoanele mobile. Nu mai e nevoie să aștepte meniul în format fizic adus de ospătar.

 

Noi ne-am îndreptat atenția spre cel mai avantajos dintre cele 3 meniuri digitale, și anume: meniul digital prin Codul QR. Un meniu inteligent nu este doar atrăgător, ci oferă avantaje în față de concurenților:

  1. Costuri reduse
    Spre deosebire de un meniu tradițional, meniurile digitale elimină necesitatea proiectării, tipăririi și reimprimării meniurilor ori de câte ori sunt adăugate elemente noi în meniu.
    Un meniu digital poate fi ușor editat, iar modificările pot fi făcute în timp real. Elimină necesitatea imprimării unui nou meniu de fiecare dată când decideți să efectuați cea mai mică modificare în meniu, ceea ce vă ajută să economisiți bani și timp.
    Vă oferă posibilitatea de a fi dinamic cu meniul dvs. și de a-l schimba oricând pentru a se potrivi cu dorințele clienților, ceea ce reprezintă un avantaj suplimentar.
  2. Cresc vânzările
    Meniurile digitale vă ajută să le oferiți persoanelor care vă trec pragul o experiență interactivă. Adăugarea unei imagini de înaltă calitate a unui preparat poate convinge clienții să îl încerce. Puteți personaliza și afișa orice articol sau oferi promoții limitate clienților.
  3. Îmbunătățiți experiența clienților
    Confortul și comoditatea pe care le oferă meniurile digitale ajută la creșterea experienței clienților în restaurant. De asemenea, puteți reda videoclipuri interactive în meniul dvs. și puteți îmbunătăți și mai mult experiența clienților.
    Meniul digital al restaurantului le poate oferi persoanelor sugestiile de preparate ale restaurantului sau pentru a le indica mâncărurile populare din săptămână. Acest lucru vă va ajuta să oferiți o experiență personalizată clienților dvs. și cu siguranță e ceva ce i-ar încânta!
  4. Un singur meniu pentru toate ofertele
    Dacă aveți un meniu al zilei, sau meniuri separate pentru micul dejun, prânz și cină, știți cât de supărător poate fi să schimbați în fiecare zi meniul fizic de pe fiecare masă.
    A avea un meniu digital vă va ajuta să abordați această problemă. Cu doar o simplă glisare a degetului și meniul poate fi schimbat cu ușurință în orice moment al zilei.
    Clienții pot scana pur și simplu codul QR, iar meniul se deschide pe telefonul mobil fără a fi nevoie să descarce o aplicație. Acest lucru asigură o experiență sigură fără contact și se potrivește, de asemenea, cu regulile distanțării sociale în restaurant.

4 răspunsuri la “Meniul Digital crește vânzările”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *